niedziela, 17 kwietnia 2011

Letnie niebo i kolejne rozdania!


Jednak te lakiery z GR nie są zbyt trwałe. Poprzedni już w pierwszy dzień miał starte końce
(ale to może też sprawka tego, że sprzątałam).

A dziś na moich paznokietkach GR Pretty Color 172 - z dedykacją dla Kamilki - Błekitne, bezchmurne, letnie niebo! To nie jest żelek, ponieważ nie widać końcówek, kryje dobrze. Wysycha przeciętnie. Na pazurkach mam 3 warstwy lakieru. Aplikacja bezproblemowa.

Lubię niebieski i wszystkie jego odcienie, ale na moich pazurkach średnio mi się podobają :(

edit. chyba się pokłócę z tym lakirem :( niby był suchy poszłam książki pakować patrze a się lakier pozdzierał! i jak całkiem wyschnie troszkę prześwitują końcówki. Nie wiem co o nim myśleć. Do najlepszych nie należy, ale kolor ma śliczny! :)




....3 warstwy lakieru....

...2 warstwy lakieru....


Jak Wam się podoba ?? :)

A teraz....

Kolejne rozdania blogowiczek! :)

1) Urodzinowy giveaway u Polish makeup bag z bloga http://polishmakeupbag.blogspot.com/


Zakończenie  25 kwietnia




Zakończenie 30 kwietnia

3)  Pierwsze rozdanie Agaty z http://wizaz-agaciorki.blogspot.com/


Zakończenie 30 kwietnia

4) Pierwsze rozdanko na http://belleoleum.blogspot.com/

Zakończenie 3 maja.



5) Rozdanie na http://shpilakowo.blogspot.com/ z mnóstwem wspaniałych nagród :) 

nagroda nr 1:



Reszte zobaczycie na blogu organizatorki.

Rozdanie trwa do 7 maja


6). Pierwsze rozdanie na http://o-zet.blogspot.com/
Zakończenie 13 maja

Powodzenia :) i trzymajcie kciuki może wreszcie mi się uda ;)


I Lidzia w formie fryzjerki ^^


Podobają mi się te kłoski ^^, pochwaliłam się w szkole, że się ostatnio nauczyłam robić kłosy i teraz jestem wykorzystywana do tego czynu ;). Lubicie warkoczyki  ? ? ;)

Pozdrawiam ! :)

8 komentarzy:

  1. wiecie może jak ustawić coś żeby notki pokazywały się jako "czytaj więcej" zamiast takiej dłuuuugiej notki ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek mega!Świetny!A warkocze tego typu są czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Ci bardzo ;* kolorek mi się podoba bardzo, taki delikatny i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kłosy naprawde swietnie Ci wyszły :) ja jetsem fatalna w robieniu kłosow.. :D
    super a ja zamist czego wiosenno/letniego kupilam botki, ktore mam nadzieje juz jutro beda u mnie :)
    czekam na nie i zroie prawdopodobnei z nimi zestaw niedlugo :)
    kolorek znowu niebiekski na pazukach, sliczne je masz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek, a co do notek to wystarczy że w czasie edycji posta dasz zwijanie, ta opcja jest obok wstawiania wideo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten lakier. Zapraszam do mnie:
    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek swietny ale zdecydowanie za slabo kryje

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)