niedziela, 21 sierpnia 2011

TAGi ;)

Co prawda nie nominowała mnie sama Majorka, 
ale .mimsru, której serdecznie dziękuję i zapraszam na jej blog ! :)


Zasady:

1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
3. Powiedz, kto Cię oTAGował.
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem".
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu.

10 kosmetycznych pytań:
1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych? 
Zależy od potrzeby ;), ale zazwyczaj wcale nie używam cieni.
2.Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk'?
Błyszczyk.
3.Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?  
Nie. W tańszych też można znaleźć 'kosmetyczne perełki'
4.Co sądzisz i czy używasz różu do policzków? 
Nie używam. Jakoś nie czuję na razie potrzeby :P.
5.Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Tusz do rzęs (aalbo lakier do paznokci :P).
6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Miałam i mam do teraz ;(
7.Używasz filtrów?
Tak.
8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Krem do twarzy.
9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?  
Uwielbiam maseczki ! Używam i nie mam zamiary zaprzestać ;P.
Przy regularnym stosowaniu może przynieść rezultat, a dodatkowo poprawia humor. 
10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Nie zwracam szczególnie na to uwagi.

***
Kolejnym tagiem jest, a raczej są "3 rzeczy, które chciałabym, aby wpadły mi w ręce"
TAG przekazała mi już jaakiś czas temu 'crazy Natalka.
Dziękuję Ci bardzo :), a Was zapraszam na bloga Natalki.

1. Czerwona sukienka.

zdjęcie pożyczone ze str. H&M
Szczerze to jeszcze do końca nie wiem jakiego ma być kroju. 
Marzy mi się prosta sukienka bez zbędnych dodatków, kończąca się przed kolanem.
Do tego czarne rajstopki w serduszka albo kropki.
Tak sobie ostatnio wymyśliłam i ta czerwona sukienka nie daje mi spokoju :D:D.

2. Paletka sleek

google grafika
Jeszcze nie wiem, która paletka zawładnęła moim sercem, ale mam ochotę na jakąś, z której będę mogła wyczarować makijaż dzienny jak i wieczorowy. 

3. Lakiery China Glaze 

google grafika
Podoba mi się wiele kolorów. Do tego wszystkie recenzje na ich temat, buteleczka, kolory, jakość - całokształt, który czytałam na ich temat sprawił, że chce mieć, któryś z nich.

Te 3 rzeczy nie są jakoś specjalnie nieosiągalne, 
więc myślę, że prędzej czy później wpadną w moje ręce ;>

Nominuję 10 blogów do obydwu TAGów, ale nie musicie odpowiadać na obydwa, zresztą w ogóle nie musicie, ale jak zechcecie to będzie miło poczytać trochę o Was ;). 

Nominuję: 


Pozdrawiam ;)
i życzę miłej niedzieli :)) 

Ps. niedługo odpowiedź na TAG: jak mieszka twoja biżuteria? 

13 komentarzy:

  1. dzięki za nominację :) niedługo postaram się odpowiedzieć :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo, strasznie chciałam zrobić ten drugi tag:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację :) postaram się niedługo odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie, już niedługo na wszystko odpowiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio też zaczełam używać maseczek i nie powiem - są efekty, chociaż czasami mam problem z systematycznością, ale są na to sposoby ;P pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://californiavenus.blogspot.com - dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta czerwona sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciu ta paletka Sleeka wygląda na matową, choć w rzeczywistości jej pełna drobinek i połysku. Nie zmienia to faktu, że i tak ją uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za otagowanie :* Odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna sukienka, ja tez rzadko uzywam cieni

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona sukienka jest cudowna!;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona sukienka to jest to! :)
    Z palet Sleeka Storm i Oh So Special dają możliwość zróżnicowanego mejkapu, za chwilę wejdzie Au Naturel, też na dzień i na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)