sobota, 24 września 2011

Basic - 24 + Flejksy i matt


Mam dziś dla Was lakier Basic 24. Mocny, ciemny fiolet. Kolor czerwonej kapusty. 
Lakier ma konsystencję dość rzadką  i jak dla mnie ciut za cienki pędzelek przez co przy skórkach powstały nieestetyczne nierówności. Basic 24 ma kremowe wykończenie. Nie ma w sobie żadnych drobinek, ale i bez tego pięknie błyszczy (zdjęcie bez żadnego topa). Czas schnięcia lakieru w normie. 

Pojemność: 8 ml
Cena: ok 5 zł


 Do urozmaicenia czy roazweselenia tego mani na serdeczny pazurek nałożyłam flejksy z My secret nr 104
Na koniec nałożyłam matowy top - tylko na pazurka z flejksami.

***
Wczorajsza nieobecność była spowodowana brakiem mocy po zbiórce żywności w TESCO.
2,5 godzinne rozdawanie ulotek wraz  z formułką 
"Dzień dobry, zapraszamy do wzięcia udziału w zbiórce żywności/w akcji podziel się posiłkiem" 
wyssało ze mnie resztki energii. 
Otrzymałyśmy może 10 produktów ... Mam nadzieje, że na późniejszej zmianie było lepiej.


Pozdrawiam gorąco :) 
życzę Wam udanej soboty :)


21 komentarzy:

  1. Muszę w końcu kupić te flejksy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kojarzy z czerwoną cebulą ;P
    Flejksy świetnie na nim wyglądają, nawet pod matem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta kapucha na paznokciach :). Nie przepadam za cienkimi pędzelkami. Może kiedyś skusze się na flejksy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolorek :) Taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flejksy + mat - rewelacja. Świetnie to wygląda, muszę sama kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor! i bardzo ładny kształt pazurków :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kolorek z basic sliczny - musze sie przejsc do schleckera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor. Podoba mi się w połączeniu z flejksami. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny lakier, super komponuje się z flejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny manicure, bardzo ciekawy kolorek;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę wreszcie kupić flejksy!:[

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja też muszę kupić flejksy ! Dopisane do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Flejksy są świetne! A w ogóle zmatowione wygladają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też dziś brałam udział w tej zbiórce :) U mnie było znacznie lepiej D:

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy fiolet jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. flejksy + matujący top = udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny efekt wyczarowałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny:p
    buziaki
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)