środa, 28 września 2011

Małe porównanie

Gdy zobaczyłam lakier Sensique Strong&Trendy Nail 149 od razu pomyślałam, że jest bratem Wibo 60 klik.


 W buteleczkach lakiery są niemalże identyczne. 
Same spójrzcie:


Jednak Wibo 60 dzięki srebrnemu shimmer'owi ma  mroźne wykończenie, Sensique Strong&Trendy Nail 149 jest cieplejszy dzięki różowemu shimmer'owi.


Myślę, że lakiery są do siebie podobne i jeśli ktoś nie ma dostępu do Natury, a jest zainteresowany 
Sensique Strong&Trendy Nail 149 może zainwestować w Wibo 60. Obydwa są delikatne i pudrowe. 

Pozdrawiam :)


Ps. wszystkie zdjęcia oczywiście można powiększyć poprzez kliknięcie w dane zdjęcie :).

18 komentarzy:

  1. Ja wielkiej roznicy nie widze, ale sa sliczne (obie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibo bardziej mi się podoba, śliczny odcień

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba sa sliczne :) ostatnio uwielbiam takie kolory na paznkciach:)
    i przeprszam za moja dlug nieobecnosc, postaram sie to zmienic
    http://zdobienie-paznokci-naturalnych.blogspot.com/

    nie wiem dlaczego ale nie moge dodac komentarza przez konto google:/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kolorki :) mam ten z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A na paznokciach chyba Wibo mi się bardziej podoba przez swoją delikatność względem sensique.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wibo ładniejszy! Swietny odcień. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. dużej różnicy nie ma, ale bardziej podoba mi się wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wibo chyba bardziej mi się podoba ale faktycznie bardzo podobne.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie różnicy na zdjęciach nie widzę. Za to mogę stwierdzić, że najbardziej mi się podoba na palcu serdecznym ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. na pierwszy rzut oka, faktycznie podobne,jednak widać różnicę, mi się bardziej podoba wibo 60:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są. Muszę poszukać tego z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)