wtorek, 6 września 2011

Trust in Fashion

  Dziś mam dla Was taki inny kolorek. Znaczy inny dla mnie. Takiego odcienia jeszcze nie miałam i muszę przyznać, że na początku średnio mi się podobał, ale teraz zmieniam zdanie.

Wczoraj miałam trudny dzień w malowaniu pazurków. Najpierw nie podobał mi się żaden kolor nałożony na pazurki,a później pozalewałam pięknie skórki i się poddałam. Dziś lakier ze skórek zszedł i jakoś się prezentują :).

Lakier, który dziś chciałabym Wam opisać to Essence Color&Go 54 "Trust in Fashion". Kryje przy 2 warstwach.
kolor to piękna, nasycona zieleń. Kojarzy mi się ze świerkiem - no ogólnie z lasem. Konsystencja dość lejąca i można pozalewać skórki. Lakier jest kremowy i nie zawiera żadnych drobinek. Pędzelki wolę ciut szersze, ale ten również jest dosyć wygodny.
Zdjęcia zrobiłam drugiego dnia i jak widać widoczne są już starte końcówki (bez żadnego topa). Zmywanie zdaje się, że do najmilszych nie będzie należało (sądząc po zmywaniu pazurka przy malowaniu). Miałam brudne opuszki i skórki wokół paznokcia :(. Mam cichą nadzieję, że lakier nie zabarwi płytki...

Pojemność: 5 ml
Cena: ok 6,50

Mi się podoba, a Wam ? :) 

30 komentarzy:

  1. Ładny, ale jest taki nie "mój" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na paznokciach ale też kolor nie dla mnie:/ zapraszam do mnie właśnie wstawiłam zdjęcia z nowym lakierem:)
    http://nutellaestrela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się i chyba go sobie wreszcie sprawię, bo tak chodzę wokół niego już jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój kolor, ale na Twoich paznokciach wygląda super :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor :) lubię takie!
    paznokcie masz świetne!

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, on niestety przy zmywaniu bardzo brudzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor fajnie się prezentuje, ale jeśli ma tak brudzić to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny kolorek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Essence ma świetne kolory w tej serii. Ten też mi się podoba. Szkoda, że te maleństwa nie lubią się z moimi paznokciami i płatami po jednym dniu noszenia bardzo często schodzą ;_;

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba źle bym się czuła, mając go na pazurkach :) Nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie przepadam za zielonymi lakierami niestety ;)
    ale u Ciebie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek bardzo ładny, stonowany, w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zieleń, bardzo ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny odcień :) Ogólnie to lubię essence c&g :)chociaz czasem jakieś problemy można spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie troszkę za ciemny, ale fajny;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)