środa, 28 grudnia 2011

Karnawał na szaro ?


Jako, że jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie Wibo 
pt. „Karnawałowy look z Wibo”
jest użycie minimum jednego produktu firmy Wibo oraz opublikowanie posta próbuje zwiększyć swoje szczęście i zgłosić kolejną pracę.


Również Was serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie Wibo.
Konkurs podzielony jest na 2 kategorie:
-makijaż
-manicure
W obu kategoriach do wygrania osobna nagroda główna.
Pierwsze 50 zgłoszeń otrzymuje nagrodę gwarantowaną ! - jeszcze do zgarnięcia.


Więcej na temat konkursu na blogu firmy Wibo klik

  Bazą w tym manicure są 2 warstwy lakieru Mariza 29 klik. Na 3 pazurkach prócz środkowego i kciuka zrobiłam konadowy wzorek lakierem Essence 43 Where is the party ? klik Niestety mało widoczny na foto.
Następnie na połowie pazurka umieściłam srebrnego pękacza Wibo Lovely 01 klik
Żeby było bardziej błyszcząco dodałam cyrkonie oraz zrobiłam piegowe wężyki.
Całość pokryłam nabłyszczaczem z Lovely.


Jak Wam się widzi taki mani ? :)


27 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło ;) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci szczerze, że to pierwszy Twój mani który mi sie nie podoba :( poprzedni cudo ale ten..jestem na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, bardzo lubię szarości

    OdpowiedzUsuń
  4. super paznokietki ^^

    carmelciacho.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten szary jest jakby za smutny na karnawał, ale i tak mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, chciałabym umieć wyczarować coś podobnego na moich pazurkach:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie wyszło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. inny gust, a o tym się nie dyskutuje :) a ja mam tyyyyyyyyyyyyyyyle notek do nadrobienia i nie mam kiedy. I nie wytrzymałam tez w postanowieniu że nie kupuje do końca roku lakieru-złamałam się. Ale złoty naprawdę był mi potrzebny:P

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem przyjemnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. bardziej mi się podoba niż poprzedni mani :) życzę wygranej :P

    OdpowiedzUsuń
  11. jest świetny :)

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem, czasami tak robiłam, tylko nie mam czasu teraz nawet na napisanie tych notek :( a mam zdjęcia z wcześniejszych jeszcze zakupów i sporo mani ale no :( ale ten lakier naprawdę był mi potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny! u mnie będzie chyba też królował szary na Sylwka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog :)Będę Ci bardzo wdzięczna jak wejdziesz do mnie na bloga ( możesz obserwować i wziąść udział w ankiecie)Z góry dziękuję Ci..:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Znowu pękacz , który mam, a którego jeszcze nie użyłam;( Wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki tobie zauważyłam swoją wadę, zawsze
    sobie mówię 'nie, po co mi on, nie przyda się' a jekdnak, miałam już w łapce srebrny pękający i NIE KUPIŁAM. a teraz by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)