sobota, 3 grudnia 2011

Miś - krok po kroku



Cóż można wyczarować przy brązowym holosiu ? Misia! Jak  mi wyszło ? widać na zdjęciach. 
Nie do końca tak jak chciałam, ale trudno ;). Jeszce kiedyś spróbuję, a jak to mówią
"trening czyni mistrza".
Zapraszam również do mojego źródła inspiracji. Na blog rina-alcantara klik
A dla Was przygotowałam mini instrukcję. 

Krok 1.
Malujemy pazurki wybranymi kolorami bazowymi.
U mnie jest to brązowy lakier holograficzny
Eveline 420 - klik oraz liliowy Sensique 147 - klik.







Krok 2.
Na brązowych pazurkach liliowym Sensique 147 klik zrobiłam nieregularne kropki. Natomiast na liliowej bazie zrobiłam kontur głowy i uszek misia piaskowym lakierem Eveline holografic 417 klik.






Krok 3.
Na konturze domalowujemy jaśniejszym (u mnie biały Sensique 101 klik) środek uszek, i miejsce na nosek i buzie (która u mnie już nie wyszła, ponieważ nos wyszedł zbyt duży przez okropnie ciągnący się lakier ;/). Na jasnym miejscu na buzie domalowujemy nosek, buźkę i powyżej sondą dorabiamy oczka.

I uroczy Misio gotowy :)

przybory do wykonania tego mani



tu troszkę widać hologaficzne drobiny

42 komentarze:

  1. ale fajowski misiak! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa! jestem zachwycona!
    szkoda , że jestem totalnym paznokciowym beztalenciem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ten miś może spróbuje takiego zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziutki:) na pewno spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze mani ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy miś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, prześlicznie zdobisz paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiek jest prze prze uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczyy! :) muszę takiego zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. robisz istne dzieła sztuki na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  11. cudaśny, ja tonie wiem czy mialabym tyle cierpliwosci xD

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladny misio, nie zgodze sie, ze nie wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny ten mani! :) Czekam aż mi pazury odrosną i sama wyczynię taki :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ochotę zrobić sobie znów misia :) uwielbiam takie słodziachne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny motyw! mi zawsze tylko lewa reka jako tako wychodzi :D prawa -nigdy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ten misiu przesłodki!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym wzorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham szczera miloscia! zrobie jak zapuszcze

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne misiaczki zrobię sobie jak zapuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eyе oрening Aгticle! Αt last sοmeonе who
    геally knоws what it is all about
    and саn aԁditionally pгοduсe exellent blogging for us thаt гead it.

    without ԁoubt looking forward to your next article.
    Also visit my site - heel lift

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)