sobota, 14 stycznia 2012

Fioletowe kwiatuszki

  Dziś mam dla Was taki łatwy mani. Wczoraj malowanie zupełnie mi nie szło, aż się dziwie jakim cudem namalowałam koleżance tego frencha ;].

Wczoraj było tak. Pomalowałam paznokcie na pomarańczowo jeszcze dobrze nie wyschły zaczęłam coś robić i zdarłam lakier. Zmyłam. Wzięłam pistacjowego jumpka pomalowałam, powyjeżdżałam na skórki po czym znowu zadarłam lakier na 2 czy 3 paznokciach. Zrezygnowana sięgnęłam po Eveline i oczywiście też zrobiłam mały ślad, ale dziś domalowałam kwiatuszki i go zakamuflowałam :P.

Więc tak lakier bazowy to Eveline Colour Show 421 klik. Środki kwiatków namalowałam białym lakierem Sensique 101 klik, a płatki kwiatków liliowym Sensique 147 klik. Kwiatki zrobiłam sondą.




Wg mnie wyszło delikatnie i dziewczęco.
A Wam jak się podoba mój dzisiejszy manicure ?



33 komentarze:

  1. wczoraj był piątek 13 więc mżna to zrzucić na pechowy dzień ;);)

    a kwiatki śliczneee =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny mani, taki dziewczęcy :)
    Też mam czasem dni, w które ciągle coś na paznokciach psuję. Dobrze, że niezbyt często ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! :) I wydaje się łatwiutki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny:) bardzo dziewczęcy, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, ładnie ;D Piątek 13 nikomu nie służył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ślicznie :) idealnie pasowalby mi do jednej bluzeczki :>

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się takie polaczenie kolorow ja wlasnie pomalowalam paznokcie mam nadzieje ze nic mi sie nie odbije

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny mani, kwiatki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mani:) dodaję Twój blog do linków i będę śledzić Twoje zdobienia w "akcji paznokciowej" ja również biorę w niej udział, wiec liczę, że Ty też będziesz odwiedzała mojego bloga: kolorowo-na-paznokciu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. aj jakie słodkości, chodz mi pomaluj bo leń jestem i zdobić mi się nie chce :P
    kolor lakieru bardzo mi się podoba, mam podobny z Inglota i należy do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosenna łąka, śliczny ten fiolet.
    Też tak mam często z malowaniem, zmywam kilka razy i w końcu brakuje mi czasu..

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba próbujesz przywołać wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz cudeńka z paznokci :)

    http://moja-mala-kosmetyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne paznokcie ...


    Zapraszam do mnie na konkurs do wygrania super nagroda - pierścionek ze stradivariusa na dwa palce .
    www.mibesito.blogspot.com

    Pozdrawiam .. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie bój się mi też nie, ale kurde przydałoby się coś zacząć robić w kwestii matury...o egzaminie zawodowym nawet nie mówię hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyszło:) tak wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do Głogowa chodze do szkoły, ale z Polkowic jestem :) ja egzamin zawodowy pisałam z dwa razy...i nie wygląda to za dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A temat mam w skrócie czarny charakter i negatywny bohater w literaturze i filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny!Piszesz, że łatwy ale mnie by się pewnie nawet takie nie udało zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. o proszę ;) jakbym wiedziała, że tak bliziutko to bym się umówiła na paznokcie na studniówkę z Tobą hehe ;)
    A ty jaki wybrałaś temat na mature ?

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda bardzo delikatnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)