wtorek, 31 lipca 2012

Delia Matt Effect 409 - Poczułam miętę! :D


  Pogoda kompletnie nie sprzyja zrobieniu dobrych zdjęć zwykłą cyfrówką, więc troszkę podrasowałam zdjęcia programem - stąd nienaturalny kolor skóry na niektórych zdjęciach. Dziś przyjrzymy się lakierowi Delia Matt Effect - 409. Póki co jest to mój ulubieniec z tej serii (został mi do zrecenzowania jeszcze szaraczek), który miło mnie zaskoczył w porównaniu do jego poprzedników. Delia Matt Effect - 409 to śliczny miętus. Mat na zdjęciach nie wygląda może zachwycająco, ale na żywo bardzo mi się podobał (nałożyłam top coat, bo zaczęły rozdwajać mi się paznokcie). Zdjęcia robione drugiego dnia - zero startych końcówek. Kryje przy dwóch warstwach. Jedyny minus to taki, że kiedy jest matowy lekko podkreśla nierówności płytki (patrz drugie zdjęcie). Nie wiem jak z trwałością, bo pomalowałam nim paznokcie dopiero wczoraj, ale nie mogłam się powstrzymać przed napisaniem posta :P. Aplikacja nie sprawiała problemów. Czas schnięcia w normie. Bałam się, że matowy miętus okaże się bublem tak jak to było w przypadku jego błyszczącej siostry Delii 156 , ale na szczęście tak nie jest. Z tego lakieru jestem w pełni zadowolona :).


Top coat nałożony na Delię Matt Effect 409 uwydatnia jej błękitne tony. Kolor staje się bardziej żywy i wesoły. Obie wersje przypadły mi do gustu. A Wam, które wykończenie bardziej się podoba ? 
Kolor z ostatniego zdjęcia (z fleshem) najbardziej oddany.


Pojemność: 7 ml
Cena: ok. 6,50 zł
Dostępność: sklep internetowy, małe drogerie, SuperPharm, sprawdź gdzie kupić w Twojej okolicy klik

Zapraszam na FanPage firmy Delia Cosmetics.



Wczoraj miałam nieodpartą chęć namalowania jakiegoś wzorku :P. Ostatnio Hatsu-Hinoiri zrobila tutrial różyczkowy. No i chciałam spróbować, ale nie chciało mi się iść po farbki i pędzelki ;], więc moje ala'róże zrobiłam sondą i lakierami na palcu serdecznym i kciuku :). Wyszły takie sobie, ale na pewno jeszcze kiedyś spróbuję. 

Pozdrawiam Was serdecznie :)


Otrzymanie darmowego produktu nie wpływa na rzetelność mojej recenzji. 

30 komentarzy:

  1. Ładnie Ci wyszła ta różyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie wygląda ta mięta w macie :)
    A akcent różyczkowy miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna różyczka, poproszę taką na wszystkich pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna miętka :) a różyczki wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokietki ! Uwielbiam miętę *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna mięta lubię miętę:) A róża wyszła ci świetnie jakbyś widziała moje próby namalowania ja nawet narysować takiej nie umiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, jeśli masz naturalne paznokcie to wyglądają na niesamowicie mocne!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna miętka :DD i jakie pazurki ładne! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta matowa miętka, szkoda, że w "moim" SP nie mają tych matowych lakierów.

    A różyczka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci to wyszło. a różyczka szczególnie cieszy oczkaa :))

    OdpowiedzUsuń
  11. już wiem jak pomaluje pazury na wesele

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kształt paznokci;) Mam nadzieję, że ja kiedyś też takie wyhoduję;p Obserwuję i zapraszam do mnie na www.zpazurkiem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta mięta :) a róża bardzo ładnie ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj, pięknie z tą różyczką :) (chociaż przez te listki i kolory w pierwszej chwili pomyślałam, że to taki motyw świąteczny... ostrokrzew? :D)
    Ale już, widzę różyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam takie skojarzenie, ale nie pisałam, bo miałam nadzieję, że nikt nie zauważy :D

      Usuń
  15. Śliczny ten kolor miętowy ♥
    A co do różyczek to ja w pierwszej chwili myślałam , ze są to naklejki :) Świetnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek i cudowne różyczki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. mięta ♥
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :) Świetne pazurki ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę Ci pięknych paznokci:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)