sobota, 25 sierpnia 2012

...a z Polski wracam tak! - kosmetyki, lakiery, współpraca, manicure...


  Byłam ostatnio przez trzy dni w Polsce. No i oczywiście nie mogłam wrócić bez kosmetyków... a już o lakierach nie wspomnę :P. A że miałam do dyspozycji jedynie bagaż podręczny... bardzo zaszaleć nie mogłam. Jednak troszkę się tego nazbierało ;). 



"Mazidła" w większości zabrałam z domu, dokupiłam jedynie kremy z Perfecty oraz krem pod oczy z Alterry. Resztę zabrałam, bo w domu nikt by tego nie zużył, a szkoda by się zmarnowało.


No i to co lubię najbardziej... lakiery. Usiadłam w domku, nad dwoma pudełkami lakierów... i przebierałam, aż w końcu z bólem serca wybrałam kilka... no dobra, kilkanaście buteleczek. 





 Te trzy ostatnie z Sally Hansen wybrałam sobie w ramach współpracy z drogerią internetową www.nocanka.pl. Intryguje mnie ten środkowy. Mam nadzieję, że będzie taki jaki bym chciała by był :D.


A to mój już lekko znoszony i sfatygowany manicure... który prosi się o zmycie!
Zaraz zrobię z nim porządek - w końcu mam ze sobą blisko 50 buteleczek - teraz dopiero można coś kombinować :P (tak, tak... znając życie i tak będzie mi brakowało jakiegoś kolorku ;]).

 
Jak Wam minęły wakacje ? :)
Pozdrawiam! :)

26 komentarzy:

  1. no no ładny zbiór ze sobą wiozłaś !
    stosuję tę odżywkę z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakiery i śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy w życiu nie miałam tyle lakierów do paznokci:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wyobrażam sobie wybierania kilku czy nawet kilkunastu butelek z mojej kolekcji. Chyba bym się zapłakała z żalu za tymi co zostawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać. Brałabym wszystkie!

      Usuń
    2. Kurcze, w moim przypadku to kila ładnych kilogramów XD

      Usuń
  5. ładne pazurki:)
    to Ty teraz emigrujesz na stałe? nie wiedziałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę tego wzięłaś ;) Też bym miala ciężko wybrać kilka sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. noo i tyle lakierów to już jest coś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a zapraszam na bloga: http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne masz pazurki, a mani szalenie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolorów :D Też jestem ciekawa tego środkowego z Sally Hansen :)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju ile cudowności tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno jakiegoś będzie Ci brakowało ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetnie! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no no szaleństwo, ale piękne mani

    OdpowiedzUsuń
  15. taka mała paczuszka hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dostałam lakierowego oczopląsu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW just what I was searching for. Came here by searching for hacer
    Feel free to visit my site :: official site

    OdpowiedzUsuń
  19. tez wracam tak obladowana z PL :D

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)