piątek, 17 sierpnia 2012

Delia - Coral Prosil - 147.


  Jako, że po deszczu zawsze przychodzi słońce tak u mnie po szarości przyszedł czas na słoneczną żółć. Jest to lakier Delia Coral Prosilk - 147. Do pełnego krycia potrzeba albo dwóch grubszych warstw (prawa ręka), albo 3 cieńszych (lewa ręka). Po pierwszej warstwie widać wyraźne smugi i prześwity.Jak na żółty kolor, które sprawiają zazwyczaj problemy z tym współpracowało mi się całkiem dobrze. Konsystencja taka jak należy - ani za rzadka, ani za gęsta - taka akurat. Pędzelkami Delia maluje mi się bardzo fajnie więc w tej kwestii problemów nie miałam. Czasu wysychania nie mogę określić, ponieważ potraktowałam lakier wysuszaczem z Delii. Na niektórych paznokciach z niewiadomych przyczyn pojawiły się bąbelki - ale na szczęście nie są jakoś mocno widoczne. Na prawej ręce pojawiły się jakieś zarysowania. Całkiem możliwe, że powstały podczas szorowania garnka :P. Ogólnie uważam, że lakier wypada ocenić na plus. Nie mam mu niczego do zarzucenia :). Trwałość na razie przemilczę, ponieważ mam go na paznokciach od wczoraj - póki co oprócz śladów zarysowania i małych bąbelków -
wszystko jest w porządku.

Pojemność: 10 ml
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: sklep internetowy, małe drogerie, SuperPharm, sprawdź gdzie kupić w Twojej okolicy klik

Zapraszam na FanPage firmy Delia Cosmetics. 


Jak Wam się podoba ?
Ja nie przepadam jakoś bardzo za żółciami na pazurkach, ale w tej żółci czuję się naprawdę świetnie :).
Ps. 1 i ostatnie zdjęcia są zrobione z fleszem, pozostałe w świetle dziennym bez flesza.

Otrzymanie darmowego produktu nie wpływa na rzetelność mojej recenzji. 

37 komentarzy:

  1. śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba i mam na niego ochotę. U mnie w markecie jest po 4 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale żółciaste! Fajny odcień tego żółtego, taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie przepadam za żółcią, ale ta ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam jeden lakier Delii i powędrował do koleżanki - straszny był! nie dosychał do końca i był taki plastelinowy cały czas na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor :D choć ja żółci u siebie nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny jest, osobiście bardzo mi się poodba i bede maloac nim zaraz paznokcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolor, uwielbiam nosić żółte paznokcie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek ze słonecznikami mi się skojarzył:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny kształt płytkim a kolor jest fajny, pozytywny strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie zaopatrzyłam się w ten lakier do butów na wesele ♥ muszę przyznać że kolor fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny żółtek i dobre jak na taki kolor krycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy odbarwia płytkę, mam pomarańczowy z Delii i cholernik przegryzł się przez bazę :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo łądny kolor, lubię lakiery z tej firmy:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor ja ostatnio kupiłam sobie dwa lakiery żółte i jeden strasznie ufarbował mi płytkę paznokci ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten lakier w odcieniu pomarańczy i nie jestem z niego zadowolona :/
    Głównie przez konsystencje... Sam kolor jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny żółciak - polecam sprawdzić czy nie ma ich w sano :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie! Na zolte paznokcie trzeba miec ochote i dzien! :))
    zapraszam do mnie, dziś u mnie świeciak fioletowy z Golden Rose http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny kolor :) Nawet paznokciami trzeba ożywić tę piękną jesień tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez nie przepadam za takimi kolorami, ale ten mnie naprawdę urzekł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz b.ładny kształt paznokci :)
    A co do kolorku, to także zamierzałam taki kupić :))))
    Zapraszam do mn:

    http://drogerianka.blogspot.com/

    http://www.my-crazy-moment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy odcień żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znalazłam jeszcze żółtka idealnego :O

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję ;) ale rewelacyjny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. też średnio przepadam za żółtkami, ale ten wydaje się być naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam żółte paznokcie, ale nie przepadam za tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)