sobota, 8 czerwca 2013

Plastic is fantastic...


  Hejo :), miał być mani wykonany metodą taśmową, ale jak zobaczyłam zdjęcia to zwątpiłam... pokażę przy kolejnej próbie :). Wracając do dzisiejszego mani - nie wiem co kierowało mną przy wyborze kolorów, ale chyba nie byłam sobą :D. Różowa żarówa Jumpy 129 klik  wraz z niebieską Delią 146 klik i granatowym lakierem od Debby - 98 klik tworzą dość szalone połączenie kolorystyczne.  Śmiem stwierdzić, że nawet nic tu do siebie nie pasuje. Taki kiczowaty manicure, jest na tyle kiczowaty, że aż musiałam się nim z Wami podzielić, bo niesamowicie poprawia humor :D.

Tandeta w czystej postaci  ? :)
Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. lata 80te ;d tak mi się skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wcale nie kiczowaty a odważny, kocham różowe neony! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym powiedziala, ze na czasie:) Modne sa teraz neony.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten różowy neonek podoba mi się O.o
    a całość faktycznie przypomina lata 80-te, jak napisała Anula :)

    bardo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czym się kierowałaś wybierając kolory, ale mi się podoba ;p I kojarzy z plażą i klapkami *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mi by ciężko było wyjść z takimi paznokciami - to chyba przez ten róż gdyż wciąż ciężko nosi mi się ten kolorek i to jeszcze taki oczojebny :D Zgodzę się, że na poprawę humoru nadaje się jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam dzisiaj taki barbie róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odważnie, nawet bardzo :D róż to jednak nie mój kolor i raczej bym tak nie pomalowała paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Granatowy Debby wypadł świetnie, bardzo mi się podoba. Nie widziałem go nigdzie wszędzie, zdecydowanie zwraca uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. eee tam tandeta :D w wakacje można poszaleć :D
    granat podoba mi się najbardziej ze wszystkich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Na wszelkie pytania odpowiem pod postem.
Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)